Informació sobre comunicacions per mitjans electrònics
A partir del mes d’abril de 2019, podreu triar el mitjà pel qual voleu que BASE-Gestió d’Ingressos us practiqui totes les notificacions, llevat que sigueu persona o entitat obligada a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions públiques, tal com preveu la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Tant si us voleu subscriure al servei voluntari de comunicacions electròniques com si esteu obligat a relacionar-vos electrònicament amb l’Administració, cal que comuniqueu a BASE-Gestió d'Ingressos, les vostres dades de contacte, telèfon mòbil i/o una adreça de correu electrònic.
Podeu realitzar aquest tràmit:
-
A la seu electrònica de BASE-Gestió d’Ingressos (https://www.base.cat) . Passos a realitzar:
- Seleccionar el botó Entrar per accedir a BASE on-line.
- Identificar-se amb certificat digital, @clave o amb idCAT Mòbil.
- Un cop identificat, accedir al tràmit Modificar dades personals.
- O presencialment a qualsevol oficina.