Destaquem a continuació les sol·licituds i tràmits recomanats, que podeu fer a la Seu electrònica de BASE, per dur a terme el compliment dels terminis de pagament de l’exercici en curs i evitar desplaçaments a les nostres oficines:
- El Compte de Pagament Personalitzat facilita el pagament en 9 mensualitats dels tributs en venciment periòdic i període voluntari. Tràmit (amb certificat digital): “Compte de pagament personalitzat”.
- Els deutes tributaris que estiguin en període voluntari es poden ajornar o fraccionar, amb la sol·licitud prèvia de l’obligat tributari, quan la seva situació economicofinancera li impedeixi efectuar, de forma transitòria, el pagament en els terminis establerts. Tràmit (amb certificat digital): “Sol·licitud d'ajornament o fraccionament en període voluntari”.
- La Domiciliació de tributs permet domiciliar el pagament de rebuts de cobrament periòdic. Tràmit (amb certificat digital): “Domiciliació d’objectes tributaris” o “Domiciliació per subjecte”.
- El Pagament amb targeta de crèdit o dèbit:
- Es permet el pagament agrupat dels deutes que prèviament s'hagin seleccionat. Tràmit (amb certificat digital): “Deutes i Sancions” per marcar els deutes i “Pagar per TPV".
- A través de les dades disponibles a la carta de pagament. Tràmits (sense certificat digital): “Pagament de tributs” o “Cartes de pagament”.
- Es permet el pagament agrupat dels deutes que prèviament s'hagin seleccionat. Tràmit (amb certificat digital): “Deutes i Sancions” per marcar els deutes i “Pagar per TPV".
- La Recepció de cartes de pagament per correu electrònic o SMS facilita també el pagament d’un tribut per qualsevol dels canals establerts. Tràmit (amb certificat digital): “Modificar dades personals i la relació electrònica amb BASE” per activar les “Comunicacions electròniques”.
- L’Activació de les notificacions electròniques. Tràmit (amb certificat digital): “Modificar dades personals i la relació electrònica amb BASE”.
Més informació:
- Tràmits amb certificat digital: seleccionar el botó “Entrar” per accedir a “BASE on-line” i identificar-se amb certificat digital, @clave o amb idCAT Mòbil. Un cop identificat, accedir al tràmit o sol·licitud desitjat.
- Cita prèvia: podeu realitzar aquestes operatives presencialment a la nostra xarxa d’oficines demanant Cita prèvia (per la Seu electrònica o bé als telèfons de la xarxa d’oficines). Les persones obligades a relacionar-se electrònicament amb l’administració sols podran demanar Cita prèvia quan el tràmit no estigui disponible a la Seu electrònica de BASE.
- Telèfons d’atenció a l’usuari: 977 25 34 00 o bé podeu contactar amb el telèfon indicat a la capçalera de la carta de pagament.