Gestió tributària
Activitat
Gestió tributària i liquidació dels ingressos de dret públic, quina competència ha estat delegada a BASE en virtut d'un acord o conveni.
Base jurídica
Missió realitzada en interès públic o exercici de poders públics: Text refós de la llei reguladora d'Hisendes locals aprovat pel RDL 2/2004 de 5 de març
Model de document amb la clàusula informativa o consentiment informat
- Model 015 - Declaració jurada de manca de titularitat
- Model 102 - Domiciliació de rebuts
- Model 110 - Sol·licitud de beneficis fiscals
- Model 111 - Sol·licitud de baixa definitiva de vehicle
- Model 112 - Divisió de rebuts
- Model Presentació de documentació per a empreses de subministraments
Base jurídica per a categories especials de dades
b) Tractament necessari per complir obligacions i per exercir els drets específics del responsable del tractament o l'interessat, en l'àmbit del dret laboral i de la seguretat i la protecció social, pel cas de les bonificacions (beneficis fiscals) per característiques personals o familiars.
- Certificat de minusvàlua
Model de document amb la clàusula informativa o consentiment informat per a categories especials de dades
- Model 110 - Sol·licitud de beneficis fiscals
Finalitat de l’activitat del tractament
La liquidació dels deutes de caràcter tributari i no tributari
Elaboració de perfils que afecten a la privacitat
No
Categories dels interessats
Contribuents i subjectes obligats
Tractament de dades de col·lectius vulnerables
No
Categories de dades
- Dades de caràcter identificatiu
- Dades de característiques personals
- Dades econòmiques financeres i d'assegurances
- Circumstàncies socials
- Categories especials de dades
Destinataris de les cessions
- Ajuntaments que han delegat els seus deutes a BASE, per la col·laboració a efectes del compliment d'obligacions fiscals en l'àmbit de les seves competències.
- Notaris mitjançant ANCERT.
Transferències internacionals
No es preveuen
Unitat administrativa responsable
Gestió tributària
Descripció de les dades tractades
- Dades de caràcter identificatiu:
- DNI
- Nom i cognoms
- Adreça postal i electrònica
- Telèfon
- Signatura manuscrita
- Dades de característiques personals: dades familiars
- Dades econòmiques financeres i d'assegurances:
- Dades bancàries
- Impostos
- Circumstàncies socials: propietats
- Categories especials de dades: discapacitats físiques o intel·lectuals
Descripció del tractament
Enumeració, identificació i càlcul del deute (tributari o no tributari) dels subjectes obligats
Període de conservació de les dades
Segons el Calendari de Conservació
Identificació de la procedència
- D'administracions públiques:
- Ajuntament
- Centre de Gestió Cadastral
- Dirección General de Tráfico
- Departament de Benestar i Família
- D'entitats de dret públic: emissores dels deutes
- Del mateix interessat o el seu representant legal
Identificació del procediment de recollida
- Formularis
- Transmissió electrònica
Mesures de seguretat aplicades
Les corresponents al que determina l'ENS
Controls
No
Observacions
No hi ha observacions
Encarregats del tractament
No hi ha
Co-responsable del tractament
Els respectius Ajuntaments que han delegat la gestió tributària i la liquidació d'impostos, taxes i preus públics
Data d’inici del Registre d’activitat
16/11/2018
Data de la darrera modificació del Registre d’activitat
05/03/2019
Avaluació d’impacte
No es realitza l'Avaluació d'impacte per que s'estima que, d'acord amb les Directrius sobre l'avaluació d'impacte relativa a la protecció de dades (AIPD) del Grup "Protecció de dades" de l'article 29, el tractament no comporta probablement un alt risc per als drets i les llibertats dels individus